Monday, January 9, 2012

Kehidupan lepas SPM


asalamualaikum and selamat sejahtera kepada semua pembaca blog saya,ini post pertama yang saya tulis pada tahun 2012,sebenarnya dah lama blog saya dibuat ketika itu masa zaman menengah rendah masa form 3 hehehe,tapi selepas result pmr saya menyepi dalam dunia blogger sehinggakan harini terasa ingin kembali ke alam blogger,for your information now saya sekarang tengah menghabiskan masa-masa cuti saya dengan berehat di rumah,almaklumlah saya ni lepasan spm so nothing to do la,lesen motor dan kereta pun saya dah ada sejak tahun lepas kesian aku tengok dekat pelajar lepasan spm yang sekarang tengah bertungkus lumus menyiapkan lesen,habis spm masih bersekolah,bersekolah di sekolah memandu HAHAHA,kesian diorang tapi bagusla diorang fokus spm tahun lepas tak macam saya yang kurang fokus sebab fokus ambil lesen,sekarang saya tengah menunggu telefon dari pihak smart reader english centre for enter the bi class,yerla bosan sangat kot lepas spm so aku dipaksa pergi ke kelas bi,awek aku pun dah takde ,sekarang dia tengah berkhidmat untuk negara tercinta iatu PLKN hehe goodluck for her ,so sekian dulu coretan aku untuk masa ini semoga kita boleh berjumpa kembali dengan luahan hati saya yang ingin dikongsi dengan anda semua.

No comments:

Post a Comment